Thursday 5 July 2018

Elektronska Industrija Niš - Melodija A

Radio koji sam sasvim slučajno dobio. Odem ja kod majstora da napunim klimu u kolima. Nema baš radnju, nego ( ja bih rekao na crno ) dopunjava u svojoj garaži. Čekam ja da se to završi i bacim pogled po garaži sve se misleći da ima neku starudiju u tu koja bi mene interesovala - i ugledam Melodiju A. Naravno počnem da se raspitujem, majstor kaže da ima još jednu istu takvu taštinu i da je hteo od te dve da napravi jedan ispravan radio, ali da to godinama traje i da na kraju neće biti ništa. Ja mu kažem da skupljam i on, naravno, da slobodno nosim. Toliko sam bio srećan da nisam ni uključio klimu do kuće, da proverim da li radi.


https://www.radiomuseum.org/r/elektronsk_melodija_a.html



Posle dve godine sam dobio isti model na poklon i u još boljem stanju. Jedino mu je poklopac za zvučnik bio kao istopljen, i potenciometri dosta lošiji, pa sam to zamenio sa ovim starim modelom. Sad stari čeka prodaju ili zamenu, a novi je na slici ispod.


No comments:

Post a Comment