Wednesday 10 June 2020

Radio Industrija Zagreb - Tosca 10

Da se prvo vratim na priču o Sharp - FX-180, nastavio je komšija da sređuje podrum, našao je i gramofon i evo ga sad kod mene! Pričao mi je o njemu ranije, raspitivao se gde da kupi novu iglu, hteo da ga sredi, da sluša ploče... međutim, nije imao vremena i na kraju ga poklonio meni. Na njemu je pisalo RIZ, ali nikakva druga oznaka, tražio sam po internetu model vizuelno, ali bez uspeha. Onda sam slučajno pod određenim uglom primetio da je preko metalne pločice oko kapica potenciometara nalepljena crvena traka i da se ispod nje krije naziv Tosca 10 i opsi za potenciometre. Komšija kaže da je to uradio prvi vlasnik jer mu je tako izgledalo lepše, a on nije skidao kad je kupio od njega gramofon. Ja sam to odlepio i sad je u originalnom izgledu. Dobra stvar je da bi nakon toliko godina pločica i slova verovatno bili izlizani od upotrebe, ovako gramofon izgleda kao nov!


https://www.radiomuseum.org/r/riz_tosca_10.html


No comments:

Post a Comment