Wednesday 15 July 2020

Elektronska Industrija Niš - RR 230b

Ne tako davne 2017. išao sam sa kolegom Žikom na služebni put u Jagodinu, sednemo u neki kafić nakon završenog posla i tamo na polici stoji neki radio, ne sećam se koji, ali mi Žika kaže da ima sličan u selu i da će mi ga pokloniti (jednog dana). Četiri godine sam čekao taj dan, potajno sam se nadao da će mi ga doneti kao svadbeni poklon, ali sam ipak morao da dočekam Covid-19 virus da slobodno vreme iskoristi za sređivanje u selu i donošenje ovog radija. Na slici sam video da nemam takav, međutim, na zadnjoj strani je pisalo RR 230. Ja već imam taj model, ali ne izgledaju isto. Bio sam zbunjen, istraživao duže vreme o čemu se tu radi i došao do saznanja da je niška fabrika pravila različite kutije i različite lampe stavljala unutra, a zadržala isti naziv modela. Zašto, ko zna... I Ford Puma je u prvoj generaciji bio sportski kupe, a u drugoj SUV - a naziv ostao isti. Kako god, na kraju sam ipak utvrdio da je onaj stari koji sam imao zapravo model a , a ovaj novi b, što je super, ne samo što su vizuelno različiti već im je i elektronika drugačija pa se može reći da su to dva modela - iako imaju (skoro) isti naziv. Neki kolekcionari tvrde da je to ista stvar, meni lično nije jer svakako skupljam samo modele koji mi se vizuelno dopadaju, a ova dva ne izgledaju isto. Za mene su dvojajčani blizanci.




No comments:

Post a Comment